خرید بک لینک قوی برای لینک سازی خارجی بک لینک های حرفه ای سئو نامبروان

در سال‌های قبل، لینک سازی خارجی اصلی‌ترین استراتژی وبمستران برای رتبه گرفتن در گوگل بود. این افراد با خرید هزاران بک لینک بی‌کیفیت و پر کردن صفحات سایت با کلمات کلیدی، سعی در رتبه گرفتن در نتایج جستجو داشتند. به مرور زمان، گوگل خرید بک لینک را به عنوان یک روش سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) درنظر گرفت و سایت‌هایی که آشکارا اقدام به خرید بک لینک می‌کردند را جریمه کرد.

  • با بهینه‌ سازی سایت برای موتورهای جستجو، شما می‌ توانید در رتبه ‌بندی بالاتر در نتایج جستجو ظاهر شده و به عنوان یک منبع قابل اعتماد و قابل دسترس برای کاربران شناخته شوید.
  • الان که این محتوا را مینویسم در سال 2023 هستیم و گوگل دیگر آن کودک بی تجربه نیست که براحتی بتوان با تغییر چند انکرتکست و چندین نوع بک لینک مختلف سرش کلاه بزاریم.
  • تولید محتوای همیشه سبز برگ برنده شما برای جذب لینک از سمت سایت های معتبر است.

لینک های “Nofollow” به موتورهای جستجو نشان می دهد که نباید انکرتکست و لینک نوفالو را دنبال کنند که همین مساله باعث عدم انتقال اعتبار بک لینک به صفحه وبسایت شما می شود. لینکهای نو فالو تنها با هدف برنسازی و متعادل کردن تعداد بک لینک های DoFollow به وجود می آیند. لینک‌های Dofollow به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که لینک به یک صفحه ایندکس شده ارجاع داده شده است و می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحه مورد نظر تأثیر بگذارد. در نتیجه همانطور که مشاهده می شود سئو داخلی و سئوی خارجی، وب سایت ها را از جنبه های مختلف بهینه می کنند. ترکیب هوشمندانه این دو استراتژی می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود در گوگل و سایر موتور های جستجو کمک کند و ترافیک و سطح دسترسی وبسایت شما را برای کاربران اینترنت افزایش دهد.

برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. اگر بتوانید به خوبی بک لینک‌های باکیفیت بسازید، می‌توانید سایت‌های خود را به رتبه اول برسانید و پروژه‌های متعدد سئو را انجام دهید. در دوره آموزش لینک سازی خارجی، تمامای مواردی که برای سئو خارجی سایت موردنیاز است را به صورت عملی و روی یک پروژه واقعی مشاهده می‌کنید. به‌طورکلی، لینک بیلدینگ خارجی یکی از جنبه‌های حیاتی سئو است و می‌تواند به شدت بر رتبه‌بندی و دیده شدن یک وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وب‌سایت‌ها، مشاغل و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند.

تصور کن بهترین محتوا را تولید کرده ای یا بهترین نقاشی را کشیده ای اما در هیچ نمایشگاهی شرکت نکرده ای چه اتفاقی می افتد؟! پس باید برای برنده شدن در این ماراتن روی لینک سازی خارجی سرمایه گذاری کنید. همه شما تاریخ را بخوانید تمام کشور گشایی های پادشاهان توسط سربازان بوده و هست. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند.

سفارش بک لینک آخر بک لینک بخریم یا نه ؟

رپورتاژنویسی کاری تخصصی است که نیازمند اجرای تکنیک‌ها و دانش بالا در زمینه تولید محتوا دارد. درست مانند آموزش لینک سازی خارجی، برای نوشتن رپورتاژهای اصولی و پربازده، باید آن را به خوبی فرا بگیرید. به طور کلی لینک سازی خارجی، که در واقع قلب سئو خارجی محسوب می شود، به مجموعه فرآیندها و فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا لینک های معتبر از سایت های دیگر دریافت کنید.

همچنین، استفاده از روش‌ های سئو خارجی مانند افزایش لینک ‌های ورودی (backlink) و بهبود تجربه کاربر در سایت، به افزایش شناخت و اعتماد به برند کمک می ‌کند. لینک سازی خارجی (link building) هنوز هم برگ برنده ای است که در سئو و بهینه سازی یک وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. لینک سازی خارج از سایت یکی از ارکان سئوی خارجی است و شامل فعالیت هایی است که در جهت ساخت بک لینک ها به کار گرفته میشود. با افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند، ارتباط برقرار کنید و شبکه سازی کنید. استراتژی لینک سازی خارجی به شما می گوید که چه شبکه های اجتماعی ای برای رشد کسب و کار شما مناسب است. از دیگر مواردی که شامل خدمات سئو می‌شود، می‌توان به طراحی استراتژی لینک‌سازی خارجی اشاره داشت که بسیار پر اهمیت است.

اگر با صفحه ساز المنتور صفحات سایت خود را ساخته اید و در کار با المنتور مشکل دارید و یا نیاز به آموزش و راهنمایی دارید ، این سرویس مناسب شما خواهد بود. فرایند جمع آوری و ایجاد لینک‌های ورودی برای وبسایت شما به منظور افزایش اعتبار و ارجاعات از سایت‌های دیگر. بخش دیگری از کارشناسان سئو، تصمیم به راه اندازی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی می‌گیرند و با توسعه و بهبود سئو آن، اقدام به کسب درآمد می‌کنند.

اگر حرفه‌ای هستید احتمالا حدس زدید که هرکدام از جلسات می‌تواند خودش به تنهایی یک دوره باشد، مخصوصا این جلسه ششم که به صورت مفصل در مورد رپورتاژ آگهی صحبت می‌کنیم از انتخاب رسانه تا نوشتن محتوا و انتشار. دانستن اصول لینک سازی در همان ابتدا باعث می‌شود احتمال برداشتن قدم‌های اشتباه و متحمل شدن ضررهای متعدد کاهش پیدا کند چون اگر کار درست را درست انجام دهیم احتمال پیروزی بسیار بالا خواهد بود. پس از اتمام این فرآیند، گزارش کار به شما ارائه می‌شود که شامل جزئیات کاملی از کار انجام شده است. این گزارش به شما این امکان را می‌دهد تا به بهبود وضعیت سایت خود در موتور جستجوی گوگل نزدیک‌تر شوید.

داشتن یک دید واضح از سایت خود و همچنین رقبا و کسب اطلاعات در مورد لینک سازی آن ها به شما برای نوشتن یک استراتژی دقیق لینک سازی کمک خواهد کرد. الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد. ما در این دوره به به صورت مفصل درمورد اینکه این الگوریتم چگونه شکاک می شود و به فکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را بررسی و صحبت کرده ایم. و در انتهای دوره درمورد نحوه خروج و فرار از پنالتی یا همان جریمه گوگل صحبت کرده ایم.

پس از پذیرش درخواست، باید محتوای مورد نظر را با رعایت قوانین و محدودیت‌های وب‌سایت مقصد بنویسید و در انتها لینک به وب‌سایت خود را درج کنید. هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است. لینک سازی حرفه ای یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است. بک لینک‌های بی کیفیت و مضر می‌توانند به جایگاه و موفقیت سایت شما آسیب برسانند. از این رو، ما تاکید داریم که بک لینک‌های شما از وبسایت‌های با کیفیت و معتبر دریافت شوند. بک لینک هایی که به صورت اسپم و بدون در نظر گرفتن کیفیت و محتوای سایت، به آن ارجاع داده می ‌شود.

شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید. زمانی که رقابت باشد برای پیروزی و جلو زدن از رقبا نیاز به برنامه داریم، برنامه‌ای که در آن مسیری مشخص کردیم که راه پیروزی ماست. لینک سایت واید دارای قدرت بالایی است و در زمان نسبتا کوتاه تری تاثیر بالایی دارد. با گوگل ادوردز، شما فقط برای کلیک‌ های واقعی بر روی تبلیغات خود پرداخت می‌ کنید. این به شما اطمینان می ‌دهد که هزینه تبلیغات شما صرفاً برای جذب مشتریان واقعی است.

اما چطوری لینک طبیعی بسازیم؟ مگر دیگران حاضرنف همینطوری به ما لینک بدهند؟ پاسخ قتعا خیر است، اما با توجه به یک استراتژی لینک سازی داخلی کاملا میتوان لینک سازی را طبیعی جلوه داد، بدون اینکه گوگل بفهمد و سایت ما را جریمه کند. بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید. انکر تکست یا Anchor Text (متنی که به صفحه شما لینک می دهد) باید دارای معنا باشد. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تنوع انکر تکست به بهبود ساختار لینکسازی خارجی و سئو خارجی وبسایت شما کمک می کند.

گوگل در سال 1990 بحث پیج رنک را پیش آورد و آن را بر اساس بک لینک هایی که به یک سایت داده می شد امتیاز بندی می کرد و در نتیجه هر سایتی که پیج رنک بهتری داشت رتبه های بهتری را دریافت می کرد. ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم. روش هایی را گفته ایم که خودمان در پروژه های سئو و بک لینک مشتریان خود انجام می دهیم، پس قطعا شما هم با عمل به این روش ها هیچ وقت دچار مشکل نخواهید شد. ما در این دوره از مباحث مقدماتی، یعنی از تعریف لینکسازی و بک لینک و … شروع کرده ایم و تا سطح تخصصی یعنی تعاریف PBN و لینک سازی چندگرهی و تکنیک های مهم در این حوزه را به شما آموزش داده ایم.

  • سئو خارجی به عنوان یکی از راه‌های مهم در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، اهمیت زیادی دارد.
  • برای رساندن وب سایت خود به صفحه اول گوگل لازم است که از خدمات سئو استفاده کرده و با استفاده از یک برنامه‌ریزی اصولی مسیر پیشرفت سایت را طی کنید.
  • شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود.

و در پیام هایی که قرارداده شده است نظر بدهید البته اگر نظری دارید!!!. در بعضی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید و می توانید سایت خود را هم معرفی کنید البته اگر سایت شما مرتبط است!!!!. محتوای منحصر به فرد، مفهومی و مخاطب محور، ارتباطات قوی تری با وبسایت های دیگر ایجاد می کند و این ارتباطات تاثیر بیشتری بر بهبود سئوی خارجی خواهند داشت. خرید بک لینک به دلیل مشکلاتی که دارد اصلا پیشنهاد نمیشود و بهترین کار این است که خودتان آن ها را بسازید یا حداقل بر نحوه ساخت آن ها مدیریت داشته باشید. سعی کنید این عملیات را در سایت هایی انجام دهید که ماهیت و کاربری آن ها مرتبط با حوزه کاری خودتان باشد.

دوره آموزش سئو

پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که داشتن لینک های نوفالو زیاد می تواند حتی منجر به جریمه شدن شما باشد، پس از استفاده بی شد از حد و بدون استراتژی آن حتما خودداری کنید. این تجربه ها براساس متن های ارسالی دوستان شرکت کننده در این دوره ارسال شده است. بله، اگر سوالی داشتید چه قبل از شرکت در دوره و چه بعد از آن می توانید از طریق تلگرام ارتباط بگیرید. این دوره طی چند جلسه ویدیوئی مجموعا 8 ساعت می باشد که مدام در حال بروزرسانی است و چک لیست هایی نیز درحال آماده سازی است که به مجموعه اضافه شود.

  • با افزایش تعداد لینکهای معتبر وبسایتتان (با استراتژی لینکسازی مناسب) می توانید با سرعت بیشتری رتبه های صفحات خود را در نتایج جستجوی کاربران افزایش هید.
  • رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است.
  • برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم.
  • در این نوع محتوا باید به معرفی یک یا چند متخصص برجسته کسب و کار اینترنتی بپردازید و او را تمجدید و تشویق کنید.
  • استفاده از خدمات سئو محدود به کسب و کار خاصی نمی‌شود و هر نوع فعالیتی در بستر آنلاین این شانس را دارد که با کمک سئو بتواند میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهد.

در حالت کلی، ایجاد بک لینک یا لینک خارجی یک کار دشوار محسوب می‌شود؛ به ویژه زمانی که کسب و کارهای تازه‌کار به سراغ آن می‌روند. راحت‌ترین روش برای داشتن لینک خارجی این است که سایت‌های دیگر بدون پرداخت هزینه، به سایت شما ارجاع داده شوند. اما زمانی می‌توان روی این روش حساب باز کرد که مدتی از فعالیت وب سایت گذشته و در مسیر رشد قرار گرفته باشد. محتوای ارزشمند لینک های خارجی را از منابع معتبر جذب می کند و اعتبار وبسایت را افزایش می دهد.

علاوه بر این، امکان به روزرسانی سئوی داخل صفحه، دریافت پیوندهای معتبر جدید، بهینه‌سازی تصاویر و ویدیوهای جدید برای پست‌های قدیمی، ویرایش اشتباهات چاپی و بهبود خوانایی متن، به روز رسانی تاریخ پست‌های قدیمی و… وجود خواهد داشت. PBN یک استراتژی قدرتمند؛ اما بسیار خطرناک برای لینک سازی خارجی است که می‌تواند باعث رشد رتبه سئو سایت شما شود. یکی دیگر از کارهایی که در تعیین استراتژی لینک سازی باید به آن توجه کنید تحلیل رقبا است که یکی از موارد مهم سئو است. در واقع با تحلیل رقبا می توانید به عنوان مثال بفهمید مخاطبان کسب و کار شما بیشتر در کجاها هستند، رقیبانتان از چه جاهایی بیشتر استفاده می کنند.

  • به این صورت، یک بک لینک برای سایت او ایجاد شده و می‌تواند باعث افزایش اعتبار سایت وی شود.
  • چراکه از وب سایت شما متوجه خواهند شد که کاربرشان همه مطالبی که نیاز دارد را در یک مرحله دریافت خواهد کرد.
  • بهتر است بدانید که خرید بک لینک یا فروش آن برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ زیرا گوگل به حقوق کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد تنها محتواهای خوب در دسترس باشند و وقت کاربران هدر نرود.
  • هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند.

همه ی سئوکاران حرفه ای موافق هستند که راه های طبیعی جذب لینک خیلی بیشتر از یکی دوتاست. بنابراین بهتر است تا از روش های خلاقانه برای ایجاد لینک های ارزشمند استفاده کنید. با نشر محتوا با کیفیت و جذاب، تعامل با کاربران را تقویت کنید و آنان را به به اشتراک گذاری محتوا و ایجاد لینک‌ های برگشت به وب سایت شما ترغیب کنید.

همانطور که در وبسایت exposureninja نیز به آن اشاره شده است لینک سازی تنها بخشی از سئو خارجی را شامل می‌شود؛ البته تاثیر آن در رشد و افزایش ورودی‌های سایت نیز  قابل توجه است. اما تمرکز اصلی سئو خارجی، روی بهبود نظر کاربران و گوگل درباره سایت در سه مورد کیفیت، محبوبیت و اعتبار است. برخی از محتواهای کسب و کار شما برای کسب رتبه های بالا در صفحه نتایج به 3 تا 6 ماه ممکن است زمان لازم داشته باشند. ما پیشنهاد می کنیم یک برنامه 6 ماهه برای لینک سازی خارجی طراحی کنید و سعی کنید و در این 6 ماه با توجه به ظرفیت کسب و کارتان و رقبایتان به بهترین شکل لینک سازی خارجی را انجام دهید. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه بدست آمده از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود.

شما همچنین می تونید از خدمات طراحی سایت و سئو تیم کنسئو استفاده کنید. خدمات ما برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی کوتاه مدت و در کنار اون استراتژی بلندمدت برای رشد و موفقیت آنلاین کسب و کار شما رو شامل میشه! با همکاری با یک تیم حرفه‌ای و کارآزموده در این حوزه مانند آژانس سئو و دیجیتال مارکتینگ canseo ، میتونید بهبود قابل توجهی در رتبه و موقعیت سایت خودتون توی نتایج جستجو و صفحه اول گوگل ببینید و رشد و موفقیت بیشتری را تجربه کنید. مواردی در سئو داخلی سایت وجود دارد مانند عنوان صفحات، توضیحات متا، URL ها، لینک سازی داخلی و ساختار داخلی سایت که نقش مهمی در بهینه سازی وب سایت شما ایفا می کنند. با بهینه کردن این عناصر، میتوانید بهبود قابل توجهی در افزایش رتبه سئو سایت خود داشته باشید.

محمد نصیری(مدرس) در هر جلسه نکات و مفاهیم را به صورت کاملا عملی مطرح می کند و استراتژی های مورد نیاز هر کسب و کار با دلیل و منطق در دوره گفته شده است. شما بدون پیشینه حضور در کلاس هم می توانید در دوره لینک سازی پیشرفته شرکت داشته باشید. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . در این جلسه از صفر تمام راهکارهای طبیعی سازی و ارزشمند کردن بلاگ را آموزش می‌دهم.

امکان به اشتراک گذاری مطالب شما با محتواهای آموزشی بالا می رود و بیشتر دیده می شوید و سایت های مرتبط با حوزه شما، به شما لینک می دهند. جزئیات مربوط به پست‌های آینده وب سایت، برنامه زمانی انتشار، توسعه مخاطبین و… همه و همه مواردی هستند که در برنامه محتوایی جای می‌گیرند؛ بدین شیوه محتواهایی که بر حسب کلمات کلیدی نوشته می‌شوند می‌توانند بسیار موثر واقع شوند. اما آن چه که اهمیت دارد تنها نحوه انتشار و نگارش محتوا نیست، بلکه تمامی محتواهای منتشر شده به آپدیت نیاز دارند. به روز رسانی محتوای وب سایت تأثیر بسیار زیادی بر سئو خواهد داشت؛ به ویژه اگر مدت زمان زیادی از انتشار محتوا گذشته باشد. تهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای و منظم از عملکرد و ترافیک وبسایت،
رتبه‌بندی در موتورهای جستجو، و سایر معیارهای کلیدی به منظور بررسی و
پیگیری پیشرفت‌ها و تعیین استراتژی‌های بهبود.

در واقع این مفهوم در مورد بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو از طریق فعالیت های خارجی می باشد. در این مقاله همراه با پویان توسعه باشید تا تمامی آن چیزی که نیاز دارید تا سئو خارجی را به خوبی درک کنید را به شما ارائه دهیم. در این وبلاگ به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو یعنی آموزش لینک سازی پرداختیم.

البته در استفاده از آنها دقت کنید، زیاده روی نکنید و انکرتکست های بهینه برای کاربر و موتور جستجو قرار دهید. هرگاه بین دو صفحه وب ارتباط برقرار کنیم لینک‌ سازی یا Link building کرده‌ایم. شما می‌توانید لینک یک صفحه وب که حاوی آدرس آن است را در یک دکمه، کلمه خاص، گزینه و … قرار دهید تا با انتخاب آن، صفحه جدیدی برای کاربر باز شود. بعید است که شما بخواهید تمام اطلاعات موجود در وبسایت خود را در یک صفحه بگنجانید، پس نیاز دارید یک ارتباط معنادار و منطقی بین صفحات خود ایجاد کنید.

اگر پاسخی که داده اید برای یک کاربر کامل و با ارزش باشد، ممکن است که به بازید از سایت شما و لینک دادن به آن، اشتیاق پیدا کند. این صفحات در واقع منابع با ارزش مثل PDF، ویدئو، راهنما، ابزار و مصاحبه ها که کمک کننده بسیاری از کاربران است را فهرست می کنند. با همکاری با وبلاگ نویسان معروف، لینک‌ های برگشت قوی‌ تری به وب سایت خود ایجاد کنید. در فروم های فعال در حوزه تخصصی کاری خود جستجو کنید و لینک سایت خودتان را در آن ها قرار دهید.

همچنین می‌توانید یک سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی کنید و آموخته‌های خود در زمینه SEO را به صورت عملی در آن پیاده سازی کنید. تحقیق کلمات کلیدی به روش صحیح از این جهت جزو روش های حرفه ای در سئو می باشد که اول از همه موجب افزایش ترافیک هدفمند و مشتری هدف می شود و از لحاظ تکنیکال نیز موجب جلوگیری و مقابله با محتوای تکراری می شود. صفحات و محتواهای تکراری اگر با تگ کنونیکال Canonical و یا روش های ریدایرکت بررسی و حل نشوند موجب افت سئو سایت می شوند. ما کلیه الگوریتم‌های گوگل را جهت رتبه‌بندی و اعطای امتیاز به محتوای سایت استفاده می‌کند را نمی‌شناسیم. یکی از بهترین راهکارهایی که به شما در دریافت لینک‌های خارجی مفید کمک می‌کند، تولید محتوای باکیفیت و جذاب است.

رپورتاژ، نوعی تبلیغات متنی است که عموما در سایت‌های خبری و مجله‌ای ارائه می‌شود. از نظر فنی، رپورتاژ نوعی بک لینک به حساب می‌آید؛ اما نحوه تولید آن اندکی با دیگر انواع بک لینک متفاوت است. رپورتاژ، یک مقاله تبلیغاتی است که در آن، به صفحه یا صفحاتی از یک سایت دیگر لینک داده می‌شود. برای لینک سازی در انجمن ها باید دقت داشته باشید که لینک های آن انجمن بدون نیاز به وارد شدن و لاگین کردن قابل رویت باشد تا گوگل بتواند لینک ها را بررسی نماید. بهترین کار برای لینک سازی در انجمن این است که در صفحات مرتبط با موضوع سایت مطالب مفیدی قرار داده و در پاسخ به سایر کاربران لینک صفحه مورد نظر خود را نیز قرار دهید. در ابتدا باید سعی کنید مطالبی را تولید کنید که کاربران خود به صورت خودکار ترغیب به ایجاد لینک و ساختن بک لینک طبیعی برای محتوای شما شوند.

به طور متوسط تعداد بک لینک های 2 نتیجه ب رتر صفحه اول گوگل معادل 38 % کل بک لینک های صفحه اول گوگل است. ویکی دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است. فراموش نکنید که گوگل رفتار غیرطبیعی و طبیعی سایت شما را متوجه می شود؛ بنابراین به دنبال پیشرفت خیلی سریع نباشید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی باعث می شود تا کاربران بیشتری با محتوای شما آشنا شوند. لینک سازی طبیعی به روندی گفته می شود که خودتان در تولید کردن آن ها دخالتی داشته باشید؛ مثل استفاده از روش های پست مهمان، ابزار outreach و خریداری لینک ها. Natural Link Building (لینک سازی طبیعی)، این موضوع را بیان می کند که شما باید به شکلی فعالیت داشته باشید تا صاحبان وب سایت های دیگر اصرار به لینک دادن به وب سایت شما داشته باشند. اگر شما از سایت با تگ فالو لینک بگیرید، متناسب با اعتبار صفحه، اعتباری به صفحه سایت شما منتقل میشود و برای بهبود رتبه  صفحه بسیار مفید است. در واقع فالو لینک به موتورهای جستجو اجازه میدهد که محتوای لینک را دنبال کنند. لینک سازی برای وبسایت از آن جا که بسیار حساس بوده و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، عواقب خوبی نخواهد داشت.

لینک داخلی بر بازدید از همه صفحات سایت و رتبه بندی در موتور های جست و جو تاثیر می گذارد . متنی که برای لینک از آن استفاده می کنید باید یک دسته کلمه توصیفی باشد . استفاده از کلمات کلیدی برای متن لینک می تواند به ربات های موتور جست و جو کمک کند تا صفحات شما را بهتر بررسی نمایند . همچنین لینک های داخلی باعث می شوند ربات ها نیز آن صفحات را بررسی کنند .

معیار بالا برای دامنه کلی وبسایت است.اما Page Authority برای اعتبار یک صفحه از دامنه کلی وبسایت است که به صورت کمی بین ١ تا ١٠٠ اندازه گیری میشود. البته این حالت ممکن است برای لینک های به خارج شما هم پیش بیاید و صفحات مقصد حذف شده یا لینک آنها را اشتباه وارد کنید که بازهم باعث ورود کاربر به صفحات 404 در سایت های دیگر خواهد شد. اگر تجربه کافی در این زمینه سفارش بک لینک را ندارید، با مشاوره گرفتن از ما تمامی مشکلات مربوط به تکنیکال سایت خود را می‌توانید برطرف کنید تا کرال سایت شما برای ربات های گوگل به درستی صورت بگیرد. تجریبات خود در مورد لینک سازی و سوالات خود را از طریق فرم نظرات برای ما ارسال کنید. هر چه قدر که شما تعداد فالور، لایک یا کامنت بیشتری در شبکه های اجتماعی خود داشته باشید قطعا تاثیر بیشتری را خواهید دید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما