دیزل ژنراتور لیست قیمت خرید مشخصات کاتالوگ آبادیزل

بنابراین لازم است با خرابی های رایج در این دستگاه به خوبی آشنایی داشته تا در صورت نیاز بتوان به سرعت به رفع مشکل پرداخت.

دیزل ژنراتور

برای این منظور می‌ توانید از دستگاه هایی مانند مکنده هوا  و خنک کننده های مختلف استفاده کنید تا از به وجود آمدن فشار بیش از حد بر روی موتور جلوگیری نمایید. یکی از مهارت هایی که در زمینه سیم کشی موتور ژنراتور وجود دارد این است که از تمام المان های موجود حداکثر استفاده را برده و برای انجام سیم کشی دقیق و کامل از آن ها بهره ببریم. به عنوان مثال شخص سیم کش می تواند با استفاده از دیوارها و  داکت ها سیم کشی خود را با ظاهر مرتب تر و امنیت بیشتری انجام دهد. از ژنراتور های برق جهت تامین برق اظطراری ساختمانها و مراکز صنعتی و اداری بزرگ و کوچک استفاده می شود.

بهترین قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورهای آماده به انجام کار اضطراری و نیروگاه‌های آبی به عنوان عملکرد ثانویه، استفاده گسترده‌ای برای محافظت از شبکه‌های ملی مختلف در هر زمان و به دلایل مختلف در آمریکا و انگلستان دارند. به‌طور مثال در انگلستان تعداد ۰٫۵ GWe از دیزل‌ها به‌طور منظم استفاده می‌شوند تا از شبکه ملی حمایت کنند که پیک بار آن ۶۰ GW است. این حالت همیشه زمانی اتفاق می‌افتد که به عنوان مثال ظرفیت زیادی از نیروگاه حدود ۶۶۰ مگاوات به‌طور ناگهانی از دست برود یا یک جهش ناخواسته ناگهانی در میزان توان باعث فرسایش ذخیره شده طبیعی در حال چرخش شود. دیزل‌ها برای دلایل دیگری نیز خریداری شده‌اند، اما باید برای حصول اطمینان به‌طور کامل آزمایش شود.

معمولا باک های سوخت می توانند سوخت را برای  الی 10 ساعت کار مداوم ذخیره کنند.

آدرس شرکت

برای جلوگیری از خسارت و یا آسیب جانی ناشی از قطعی برق لازم و ضروریست که از جن ست دیزل جهت تامین برق استفاده گردد. بدون استفاده از دیزل ژنراتور در مراکز درمانی و بیمارستان ها برای تهیه پشتیبان برق به هنگام قطعی برق بسیاری دستگاه ها و بیماران با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

دیزل ژنراتور

علاوه بر این، بدنه تضمین می‌کند که اجزای الکتریکی به صورت ایمن زمین شده‌اند.

چاه چیست؟ – از انواع تا نحوه حفر به زبان ساده

در این میان دیزل دوئیتز، ولوو، پرکینس، لوول، استامفورد، مکالته از انواع ژنراتور پرفروش و با کیفیت هستند. اگر آن ماه ها بدون استفاده بماند، اغلب برای دستگاه سخت تر از استفاده بیش از حد می باشد. در اینجا نحوه استفاده از آن بر طول عمر دیزل ژنراتور تأثیر می گذارد.برای مثال اول، فرض کنید شما یک دیزل ژنراتور را با حداکثر توان، ۲۴/۷ استفاده می کنید. برق مداوم مانند توان اصلی است، اما دارای یک بار اساسی است، می تواند به طور مداوم برق یک بار ثابت را تأمین کند، اما توانایی تحمل شرایط اضافه بار یا بارهای متغیر را ندارد.

دیزل ژنراتور بادوین (Baudouin) که با نام های مختلف دربازار شناخته می شود محصولی از کمپانی فرانسوی-چینی (baudouin) می باشد. که عمده فعالیت این شرکت تولید و پشتیبانی انواع موتور های دیزلی و گازسوز می باشد و فعالیت خود را از سال (1918) در فرانسه شروع کرده است و بیش از یک قرن سابقه درخشان در این حوزه دارد. این کمپانی در سال (2009) توسط کمپانی چینی ویچای (Weichai) خریداری شد و محصولات این شرکت تحت لیسانس کشور فرانسه و با استاندارهای اروپایی و تحت نام بائودین به بازار عرصه شد. دیزل ژنراتور اف جی ویلسون (FG Wilson) این کمپانی بیش از 50 سال سابقه در سال (1966) در شهر بلفاست انگلستان تاسیس شد.

راه اندازی یک دیزل ژنراتور در ابتدا می تواند هزینه بیشتری نسبت به انواع دیگر ژنراتورها داشته باشد. با این حال ، از آنجا که هزینه راه اندازی و نگهداری دیزل ژنراتور بسیار کم است، ممکن است در مقایسه با یک موتور گازسوز، آن را به گزینه اقتصادی تر در طول زمان تبدیل کنید. با این حال، هر رهبر تجاری باید بداند که دیزل ژنراتورها دارای اشکالاتی نیز هستند.در اینجا، ما مزایا و معایب استفاده از دیزل ژنراتور صنعتی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید آگاهانه برای شرکت خود تصمیم بگیرید.

  • حتماً از این بازرسی ها یک گزارش ثبت کنید تا در صورت لزوم به آن مراجعه کنید.
  • این نوع دیزل ژنراتور دارای آمپر 42 کیلوولتی با جا به جایی 13 لیتر است، همچنین در این دیزل ژنراتور از موتور QSZ13 استفاده شده که جز موتورهای بسیار قابل اعتماد و با عملکرد بسیار قوی است.
  • از شفتی تشکیل شده است که با انرژی مکانیکی موتور و چندین آهنربا دائمی نصب شده در اطراف آن می چرخد ​​و در نتیجه میدان مغناطیسی ایجاد می شود.
  • دیزل ژنراتور های برق دارای چند بخش هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما